Zapytaj o szczegóły

Zastrzeżenie znaku towarowego

Zadzwoń:
883 222 282
powrót

Opinie i porady

Kto może zarejestrować znak towarowy?

Opinie i porady

W tym artykule opiszemy bliżej kto może zarejestrować znak towary i czy są jakieś specjalne wymogi dla podmiotów je zgłaszających. Dowiedz się więcej.

Kiedy rejestrować znak towarowy?

Opinie i porady

To niełatwe pytanie, na które musisz odpowiedzieć sobie samodzielnie. W artykule wskazujemy znane nam "za" i "przeciw" rejestracji znaku towarowego na poszczególnych etapach rozwoju firmy. Zapoznaj się z artykułem.

Po co badać znak przed rejestracją?

Opinie i porady

Masz genialny pomysł nazwania swojej firmy lub na wyjątkowe logo, które będzie wyrózniać Twoją markę. Dlaczego rejestrację znaku towarowego powinno porzedzać badanie? Czy jest to w ogóle potrzebne? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w artykule. 

Jak chronić domenę internetową?

Opinie i porady

Każdy projekt w interencie zaczyna się od domeny internetowej. Jeśli już znajdziesz tę najlepszą dla swojego biznesu, dowiedz się jak ją chronić przed naruszeniami ze strony podmiotów trzecich.

Rejestracja nazwiska jako znaku towarowego

Opinie i porady

Zdarza się, że przedsiębiorca prowadzący działalność decyduje się na nazwanie swojej firmy własnym nazwiskiem. Na pewno znasz takie marki jak Wittchen, Ochnik czy Kler, skutecznie budują marki w oparciu o swoje nazwisko.

Fałszywe faktury za rejestrację znaków towarowych

Opinie i porady

Uwaga na oszustów, którzy wyłudzają pieniądze od właścicieli znaków towarowych, patentów oraz wzorów użytkowych. Przeczytaj artykuł, a dowiesz się, jak rozpoznać "lewe" faktury.

Co daje ochrona znaku towarowego?

Opinie i porady

Ochrona znaku towarowego często kojarzy się z oznaczeniem R widniejącym przy znaku. Tymczasem charakter ochrony jest znacznie szerszy i nie ogranicza się wyłącznie do informacji o zastrzeżeniu znaku. Poznaj korzyści, jakie daje ochrona znaku.

Pierwsze znaki towarowe na świecie

Opinie i porady

Nie od dziś wiadomo, że znaki towarowe stanowią realną wartość przedsiębiorstwa. Wartość ta łączący zaufanie klientów, wyrobioną markę i prestiż firmy. Poznaj historię pierwszych zarejestrowanych znaków towarowych na świecie.



powrót do góry
jak zastrzec nazwę firmy
f