Zastrzeżenie znaku towarowego
Na rynku produktów skierowanych dla rolników funkcjonuje specyficzna sytuacja. Firmy zachodnie posiadają dopracowane pod względem komunikacji marketingowej marki. Tymczasem polscy producenci nadal funkcjonują jeszcze w wizerunkowych latach dziewięćdziesiątych, gdzie nazwy marek z zakończeniem -EX i -POL były synonimem nowoczesności oferty i wizerunku firm.
AGRONE zostało opracowane dla firmy Komfort, funkcjonującej na rynku już od ponad 40 lat, co sytuuje ją w grupie najstarszych, prywatnych przedsiębiorstw w Polsce. Nowa marka wykorzystywana będzie do brandowania produktów - części zamiennych do maszyn rolniczych.
Nowa marka produktu powstała na bazie funkcjonującego w wielu językach słowa AGRO, które jest w zasadzie synonimem wszystkiego co związane z rolnictwem. Tym samym jest ona łatwa do zapamiętania dla każdego klienta.
Obok prezentujemy również projekt logotypu, jaki został przygotowany przez naszą agencję.