-->
Zastrzegliśmy ponad 2300 znaków towarowych. Nie czekaj i Ty również ochroń swój znak już dziś!
Zapytaj o szczegóły terazTyle czasu potrzebujemy aby zweryfikować czy Twoja marka ma zdolność odróżniającą i można ją zastrzec w urzędzie patentowym.
Średnio tyle czasu potrzebujemy na opracowanie klasyfikacji znaku i przygotowanie wniosku do właściwego urzędu.
Tyle czasu trwa średnio procedura urzędowa, a my przez ten okres opiekujemy się sprawą na każdym etapie rejestracji w urzędzie.
Dowiedz się jak długo trwa zastrzeżenie znaku towarowego
Doradzamy w zakresie zastrzeżenia znaku, prowadzimy konsultacje telefoniczne i e-mailowe.
Weryfikujemy znak w bazach znaków towarowych: krajowej (UPRP), unijnej (EUIPO) i międzynarodowej (WIPO).
Opracowujemy wykaz towarów wg klasyfikacji nicejskiej, sporządzamy wniosek do UPRP, prowadzimy bieżący nadzór nad sprawą.
Opracowujemy wykaz towarów wg klasyfikacji nicejskiej, sporządzamy wniosek do EUIPO, prowadzimy bieżący nadzór nad sprawą.
Do cen świadczonych za nasze usługi należy doliczyć podatek VAT. Wysokość opłat urzędowych jest uzależniona od zakresu wnioskowanej ochrony. Minimalne opłaty wynoszą 450 PLN za zgłoszenie w Polsce oraz 850 EUR za zgłoszenie w UE.
Zarejestruj znak towarowy terazDołącz do naszych zadowolonych klientów
Poznaj opinie niektórych z naszych klientów
Poznaj odpowiedzi na popularne pytania
Znak słowny może składać się z liter, cyfr, znaków typograficznych. Może być przedstawiony w różnych kombinacjach oraz układach przy użyciu różnych czcionek. Ochrona znaku słownego jest najszersza, a co za tym idzie najsilniejsza. Tutaj nie jest ważne w jaki sposób będzie eksponowany i jak przedstawiony. Niestety zastrzeżenie znaku słownego jest trudniejsze do zarejestrowania niż zastrzeżenie grafiki. Warto wspomnieć, że ochrona znaku rozciąga się na ochronę domeny internetowej jak również obejmuje nazwę firmy nawet w przypadku zmiany szaty graficznej.
Tak jest to możliwe. Zastrzeżenie międzynarodowego znaku towarowego pozwala na swobodne korzystanie z nazwy na wskazanym przez Ciebie terenie. Posiadanie prawa ochronnego pozwala na wyeliminowanie naruszeń nieuczciwych podmiotów jak również skuteczne egzekwowanie swoich praw na arenie międzynarodowej. Chcąc zastrzec międzynarodowy znak towarowy w pierwszej kolejności należy zgłosić się do Urzędu Patentowego kraju pochodzenia. I to właśnie za jego pośrednictwem jest składany wniosek do Światowej Organizacji Własności Intelektualnej (WIPO). Jeżeli wniosek spełnia wszystkie wymogi, znak towarowy otrzymuje status zastrzeżonego międzynarodowego znaku towarowego.
Chętnie odpowiemy na Twoje pytania
Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez BRANDELAW Marcin Setlak, NIP: 7381890884, w celu obsługi przesłanego zapytania i udzielenia odpowiedzi na nie. Przeczytaj jak przetwarzamy Twoje dane. Dowiedz się więcej na polityka prywatności.
Administratorem Państwa danych osobowych jest Marcin Setlak prowadzący działalnośćgospodarczą pod firmą BRANDELAW Marcin Setlak z siedzibą al. Warszawska 102, 20-824 Lublin, NIP 7381890884, REGON 362446190 (dalej jako: ADO), z którym możliwy jestkontakt pod adresem e-mail: [email protected].
Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na zapytanieskierowane za pośrednictwem formularza kontaktowego. Podanie adresu e-mail jestniezbędne dla udzielenia odpowiedzi na zadane pytanie. ADO będzie przetwarzał Państwaadres e-mail w oparciu o realizację prawnie uzasadnionego interesu ADO jakoadministratora danych, w postaci udzielenia odpowiedzi na złożone zapytanie, a zatem napodstawie art. 6 ust. 1 lit. f) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku zprzetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danychoraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalejRODO). Podanie imienia, nazwiska i numeru telefonu jest dobrowolne, a podając te danew formularzu wyrażają Państwo zgodę na ich wykorzystywanie.
ADO będzie przetwarzał Państwa dane przez okres niezbędny do udzielenia odpowiedzi, apo tym czasie w zakresie i przez okres niezbędny dla ustalenia, dochodzenia izabezpieczenia ewentualnych roszczeń, mogących mieć związek z komunikacją zużytkownikiem lub odpowiedzią na zapytanie skierowane za pośrednictwem formularzakontaktowego (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO).
Podanie danych jest dobrowolne, jednak brak adresu e-mail uniemożliwia uzyskanieodpowiedzi na pytanie skierowane za pośrednictwem formularza kontaktowego. ADOinformuje, że w oparciu o dane osobowe nie będą podejmowane decyzje w sposóbzautomatyzowany, nie będą one przedmiotem sprzedaży ani udostępniania podmiotomzewnętrznym, za wyjątkiem podmiotów i okoliczności ich ujawnienia przewidzianychprzepisami prawa oraz podmiotów świadczących usługi na rzecz ADO, np. hostingowe lubIT. Państwa dane osobowe nie będą również przekazywane do państw trzecich luborganizacji międzynarodowych.
ADO informuje, że przysługuje Państwu prawo dostępu do danych, ich sprostowania,usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobecprzetwarzania danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego, a także prawo doprzenoszenia danych. Aby skorzystać z przysługujących Państwu praw, prosimy o kontaktna adres e-mail wskazany powyżej. W treści wiadomości prosimy o wskazanie treściżądania (np. chęć dostępu do danych).
Marzysz o własnym biznesie i chcesz zarabiać więcej, realizując swoje zawodowe ambicje? Rozpoczęcie działalności gospodarczej w Kielcach to krok w dobrym kierunku, ale sukces wymaga nie tylko pomysłu i pasji – potrzebne są też odpowiednie narzędzia. W stolicy województwa świętokrzyskiego konkurencja nie śpi, dlatego solidna nazwa i atrakcyjne logo firmy to dziś absolutna podstawa. Aby skutecznie zabezpieczyć swój wizerunek, warto rozważyć rejestrację znaku towarowego. Ochrona oznaczenia Twojej marki to nie tylko kwestia formalna – to inwestycja w stabilny rozwój, rozpoznawalność i przewagę na rynku.
Zastanawiasz się, ile kosztuje rejestracja znaku towarowego w Kielcach? Opłaty urzędowe są jasno określone i zależą od liczby klas towarowo-usługowych, w których chcesz chronić swój znak. Podstawowa opłata wynosi 400 PLN w przypadku zgłoszenia elektronicznego (lub 450 PLN dla papierowego wniosku) i obejmuje jedną klasę. Po uzyskaniu pozytywnej decyzji rejestracyjnej należy uiścić 400 PLN za 10-letni okres ochrony oraz 90 PLN za publikację znaku. W praktyce więc, minimalny koszt rejestracji znaku towarowego to 890 PLN – przy jednej klasie i zgłoszeniu online.
Jeśli prowadzisz firmę w Kielcach lub regionie świętokrzyskim, właściwym urzędem do rejestracji znaku jest Urząd Patentowy RP. Średni czas oczekiwania na decyzję wynosi od 6 do 8 miesięcy. Warto pamiętać, że ochrona znaku rozpoczyna się już w dniu złożenia wniosku. Dla przedsiębiorców planujących ekspansję na rynki zagraniczne, szczególnie w obrębie Unii Europejskiej, kluczowym krokiem będzie zgłoszenie znaku w EUIPO. Rejestracja znaku unijnego trwa około 6 miesięcy i obejmuje wszystkie 27 państw członkowskich. Tryb fast track może znacząco przyspieszyć proces.
Prowadząc działalność w Kielcach, możesz zdecydować się na rejestrację znaku słownego (nazwa firmy), słowno-graficznego (logo), a nawet dźwiękowego, kolorystycznego czy przestrzennego. Najczęściej wybierane są jednak formy słowne i słowno-graficzne. Zarejestrowanie znaku towarowego daje Ci wyłączne prawo do jego używania w obrocie gospodarczym. Co więcej, możesz legalnie umieszczać symbol ® na swoich produktach i materiałach reklamowych. Znak towarowy staje się również Twoim majątkiem – można go sprzedać lub udzielić licencji. To realny sposób na generowanie dodatkowych dochodów.
Dlaczego rejestracja znaku towarowego w Kielcach to dobra decyzja? Dzięki niej możesz skutecznie walczyć z nieuczciwą konkurencją, chronić swoje rozwiązania i egzekwować prawa w przypadku naruszeń. Zarejestrowany znak daje Ci również podstawę do żądania odszkodowań i usuwania towarów podszywających się pod Twoją markę. Coraz więcej kieleckich przedsiębiorców chroni też swoje interesy w Internecie – zarówno w zakresie domen, jak i reklam, które mogą naruszać ich prawa. Jeśli masz obawy, możesz skorzystać z pomocy prawnej i pociągnąć naruszycieli do odpowiedzialności.