Zastrzeżenie znaku towarowego
Każdą sprawę starannie analizujemy i przygotowujemy strategię zgłoszenia. Dzięki temu na 1360* zastrzeganych znaków, do zaledwie 40 spraw wniesiono sprzeciw.
To aż 97% skuteczność w prowadzonych sprawach!
Jednocześnie to zaledwie 3% postępowań spornych, podczas gdy średnia unijna wynosi 20%!
* Stan na dzień 31 października 2022
Do cen świadczonych za nasze usługi należy doliczyć podatek VAT. Wysokość opłat urzędowych jest uzalezniona od zakresu wnioskowanej ochrony. Minimalne opłaty wynoszą 450 PLN za zgłoszenie w Polsce oraz 850 EUR za zgłoszenie w UE.
ZAREJESTRUJ ZNAK TOWAROWY TERAZ
Co to jest znak słowny?
Znak słowny może składać się z liter, cyfr, znaków typograficznych. Może być przedstawiony w różnych kombinacjach oraz układach przy użyciu różnych czcionek. Ochrona znaku słownego jest najszersza, a co za tym idzie najsilniejsza. Tutaj nie jest ważne w jaki sposób będzie eksponowany i jak przedstawiony. Niestety zastrzeżenie znaku słownego jest trudniejsze do zarejestrowania niż zastrzeżenie grafiki. Warto wspomnieć, że ochrona znaku rozciąga się na ochronę domeny internetowej jak również obejmuje nazwę firmy nawet w przypadku zmiany szaty graficznej.
Czy mogę zarejestrować znak towarowy na całym świecie?
Tak jest to możliwe. Zastrzeżenie międzynarodowego znaku towarowego pozwala na swobodne korzystanie z nazwy na wskazanym przez Ciebie terenie. Posiadanie prawa ochronnego pozwala na wyeliminowanie naruszeń nieuczciwych podmiotów jak również skuteczne egzekwowanie swoich praw na arenie międzynarodowej. Chcąc zastrzec międzynarodowy znak towarowy w pierwszej kolejności należy zgłosić się do Urzędu Patentowego kraju pochodzenia. I to właśnie za jego pośrednictwem jest składany wniosek do Światowej Organizacji Własności Intelektualnej (WIPO). Jeżeli wniosek spełnia wszystkie wymogi, znak towarowy otrzymuje status zastrzeżonego międzynarodowego znaku towarowego.
Aktualnie rejestracja nazwy i logotypów przedsiębiorstw ma coraz większe znaczenie.
Twoje logo i nazwa mogą paść ofiarą działań nieuczciwej konkurencji, która w złej wierze może naruszyć nazwę, której używasz. Zapewnij sobie ochronę przed takimi sytuacjami. Weź pod uwagę zastrzeżenie znaku towarowego.
Zastrzeżenie nazwy i logo firmy, związane z graficznym lub słownym, europejskim albo polskim (wspólnotowym) znakiem towarowym gwarantuje Ci ochronę prawną Twojej marki na 10 lat.
Obok Twojego logotypu i nazwy działalności gospodarczej możesz zamieścić znak R (®) i korzystać z oznaczenia „zastrzeżonego znaku towarowego” na wszystkich materiałach i produktach wykorzystywanych w celach reklamowych.
Jeśli nie wiesz jak zastrzec logo i nazwę firmy – skorzystaj z umieszczonego wyżej formularza kontaktowego.
Przedstawimy Ci z czym wiąże się rejestracja znaku towarowego, jaką formę przybiera ten proces, jakie ma etapy, oraz ile on kosztuje.