Zastrzeżenie znaku towarowego
Każdą sprawę starannie analizujemy i przygotowujemy strategię zgłoszenia. Dzięki temu na 1360* zastrzeganych znaków, do zaledwie 40 spraw wniesiono sprzeciw.
To aż 97% skuteczność w prowadzonych sprawach!
Jednocześnie to zaledwie 3% postępowań spornych, podczas gdy średnia unijna wynosi 20%!
* Stan na dzień 31 października 2022
Do cen świadczonych za nasze usługi należy doliczyć podatek VAT. Wysokość opłat urzędowych jest uzalezniona od zakresu wnioskowanej ochrony. Minimalne opłaty wynoszą 450 PLN za zgłoszenie w Polsce oraz 850 EUR za zgłoszenie w UE.
ZAREJESTRUJ ZNAK TOWAROWY TERAZ
Co to jest znak słowno-graficzny?
Jest to taki znak, który składa się z elementów graficznych jak również słownych. Znak słowno-graficzny wykorzystuje określoną czcionkę jak również kolorystykę. Rejestracja takiego znaku jest szansą dla nazw opisowych, które zostały by odrzucone podczas rejestracji znaku słownego. Łatwiej jest zarejestrować znak słowno-graficzny ponieważ można stwierdzić w nim więcej cech odróżniających niż miałoby to miejsce w znaku słownym.
Czy mogę zarejestrować znak towarowy na całym świecie?
Oczywiście, że tak. Taki znak towarowy nosi nazwę międzynarodowego znaku towarowego, którego ochrona może rozciągać się nawet na 113 państw. Musimy jednak wskazać w jakich krajach chcemy aby nasz znak towarowy był chroniony. Cała procedurę rejestracyjna międzynarodowego znaku można podzialić na dwa etapy. Jednym z nich jest etap rejestracyjny w kraju macierzystym lub w krajach członkowskich Unii Europejskiej. Drugim etapem jest rozszerzenie prawa ochronnego w ramach tzw. procedury międzynarodowej prowadzonej przez Światową Organizację Własności Intelektualnej (WIPO). Jeżeli zgłoszenie zastrzeżenia znaku towarowego spełnia wszystkie wymogi, znak jest publikowany w Biuletynie a urząd powiadamia o rejestracji znaku towarowego państwa, które były wskazane we wniosku rejestracyjnym. Ochrona międzynarodowego znaku towarowego trwa 10 lat i może być przedłużane.
W dzisiejszych czasach zastrzeganie nazw i logtypów przedsiębiorstw ma coraz większe znaczenie.
Logo i nazwa Twojego przedsiębiorstwa może paść ofiarą działań nieuczciwej konkurencji, która może naruszać Twoją nazwę w złej wierze.Ochronę przed taką sytuacją zapewni Ci rejestracja znaku towarowego.
Zastrzeżenie nazwy i logo działalności gospodarczej, jako graficznego lub słownego, europejskiego lub polskiego (wspólnotowego) znaku towarowego gwarantuje Ci ochronę prawną marki na dekadę.
Obok Twojego logo oraz nazwy firmy możesz umieścić znak R (®) i korzystać z oznaczenia „zastrzeżonego znaku towarowego” na wszystkich produktach i materiałach, które wykorzystujesz w celach reklamowych.
Jeżeli nie masz wiedzy o tym jak przebiega zastrzeżenie znaku towarowego dla Twojej działalności gospodarczej – skorzystaj z formularza kontaktowego widniejącego wyżej.
Zilustrujemy Ci z czym wiąże się rejestracja logo oraz nazwy działalności gospodarczej, ile to kosztuje oraz jakie są fazy zastrzeżenia Twojej marki.