Zastrzeżenie znaku towarowego
Każdą sprawę starannie analizujemy i przygotowujemy strategię zgłoszenia. Dzięki temu na 1360* zastrzeganych znaków, do zaledwie 40 spraw wniesiono sprzeciw.
To aż 97% skuteczność w prowadzonych sprawach!
Jednocześnie to zaledwie 3% postępowań spornych, podczas gdy średnia unijna wynosi 20%!
* Stan na dzień 31 października 2022
Do cen świadczonych za nasze usługi należy doliczyć podatek VAT. Wysokość opłat urzędowych jest uzalezniona od zakresu wnioskowanej ochrony. Minimalne opłaty wynoszą 450 PLN za zgłoszenie w Polsce oraz 850 EUR za zgłoszenie w UE.
ZAREJESTRUJ ZNAK TOWAROWY TERAZ
Co to jest znak słowno-graficzny?
Inaczej nazywany jest logotypem, który zawiera elementy graficzne oraz słowne. Rejestracja znaku słowno-graficznego chroni nazwę jak również grafikę ale pod warunkiem, że oba te elementy występują razem. W znaku słowno-graficznym można podać więcej cech odróżniających dlatego łatwiej je zarejestrować jako znak towarowy.
Jak długo trwa ochrona znaku towarowego?
Ochrona znaku towarowego trwa 10 lat. Czas ten liczymy od daty zgłoszenia znaku towarowego w urzędzie. Jednak decyzja o zastrzeżeniu znaku towarowego jest podejmowana później ok 5-7 miesięcy po dacie zgłoszenia. Prawo ochronne może być przedłużone na kolejne 10 lat pod warunkiem złożenia poprawnego wniosku o wydłużenie tego czasu, jednak nie wcześniej niż rok przed upływem prawa ochronnego.
W dzisiejszych czasach rejestracja nazwy i logo działalności gospodarczej zaczyna być coraz bardziej powszechna.
Twój logotyp oraz nazwa mogą być narażone na działania nieuczciwej konkurencji, która może naruszać Twoją nazwę w złej wierze. Zastrzeżenie znaku towarowego da Ci możliwość skutecznej walki z oponentami.
Zarejestrowanie logo oraz nazwy firmy, jako graficznego lub słownego, polskiego albo europejskiego (wspólnotowego) znaku towarowego zapewni Ci ochronę prawną marki na okres 10 lat.
Obok Twojego logo oraz nazwy możesz umieścić znak R (®) i korzystać z oznaczenia „zastrzeżonego znaku towarowego” na wszystkich materiałach i produktach, które wykorzystujesz w celach reklamowych.
Jeżeli nie wiesz z jakich etapów składa się rejestracja znaku towarowego – skorzystaj z umieszczonego wyżej formularza kontaktowego.
Przedstawimy Ci jak wygląda rejestracja nazwy i logo. Zwrócimy uwagę na fazy tego procesu i omówimy związane z nim koszty.