-->
Zastrzegliśmy ponad 2300 znaków towarowych. Nie czekaj i Ty również ochroń swój znak już dziś!
Zapytaj o szczegóły terazTyle czasu potrzebujemy aby zweryfikować czy Twoja marka ma zdolność odróżniającą i można ją zastrzec w urzędzie patentowym.
Średnio tyle czasu potrzebujemy na opracowanie klasyfikacji znaku i przygotowanie wniosku do właściwego urzędu.
Tyle czasu trwa średnio procedura urzędowa, a my przez ten okres opiekujemy się sprawą na każdym etapie rejestracji w urzędzie.
Dowiedz się jak długo trwa zastrzeżenie znaku towarowego
Doradzamy w zakresie zastrzeżenia znaku, prowadzimy konsultacje telefoniczne i e-mailowe.
Weryfikujemy znak w bazach znaków towarowych: krajowej (UPRP), unijnej (EUIPO) i międzynarodowej (WIPO).
Opracowujemy wykaz towarów wg klasyfikacji nicejskiej, sporządzamy wniosek do UPRP, prowadzimy bieżący nadzór nad sprawą.
Opracowujemy wykaz towarów wg klasyfikacji nicejskiej, sporządzamy wniosek do EUIPO, prowadzimy bieżący nadzór nad sprawą.
Do cen świadczonych za nasze usługi należy doliczyć podatek VAT. Wysokość opłat urzędowych jest uzależniona od zakresu wnioskowanej ochrony. Minimalne opłaty wynoszą 450 PLN za zgłoszenie w Polsce oraz 850 EUR za zgłoszenie w UE.
Zarejestruj znak towarowy terazDołącz do naszych zadowolonych klientów
Poznaj opinie niektórych z naszych klientów
Chętnie odpowiemy na Twoje pytania
Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez BRANDELAW Marcin Setlak, NIP: 7381890884, w celu obsługi przesłanego zapytania i udzielenia odpowiedzi na nie. Przeczytaj jak przetwarzamy Twoje dane. Dowiedz się więcej na polityka prywatności.
Administratorem Państwa danych osobowych jest Marcin Setlak prowadzący działalnośćgospodarczą pod firmą BRANDELAW Marcin Setlak z siedzibą al. Warszawska 102, 20-824 Lublin, NIP 7381890884, REGON 362446190 (dalej jako: ADO), z którym możliwy jestkontakt pod adresem e-mail: [email protected].
Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na zapytanieskierowane za pośrednictwem formularza kontaktowego. Podanie adresu e-mail jestniezbędne dla udzielenia odpowiedzi na zadane pytanie. ADO będzie przetwarzał Państwaadres e-mail w oparciu o realizację prawnie uzasadnionego interesu ADO jakoadministratora danych, w postaci udzielenia odpowiedzi na złożone zapytanie, a zatem napodstawie art. 6 ust. 1 lit. f) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku zprzetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danychoraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalejRODO). Podanie imienia, nazwiska i numeru telefonu jest dobrowolne, a podając te danew formularzu wyrażają Państwo zgodę na ich wykorzystywanie.
ADO będzie przetwarzał Państwa dane przez okres niezbędny do udzielenia odpowiedzi, apo tym czasie w zakresie i przez okres niezbędny dla ustalenia, dochodzenia izabezpieczenia ewentualnych roszczeń, mogących mieć związek z komunikacją zużytkownikiem lub odpowiedzią na zapytanie skierowane za pośrednictwem formularzakontaktowego (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO).
Podanie danych jest dobrowolne, jednak brak adresu e-mail uniemożliwia uzyskanieodpowiedzi na pytanie skierowane za pośrednictwem formularza kontaktowego. ADOinformuje, że w oparciu o dane osobowe nie będą podejmowane decyzje w sposóbzautomatyzowany, nie będą one przedmiotem sprzedaży ani udostępniania podmiotomzewnętrznym, za wyjątkiem podmiotów i okoliczności ich ujawnienia przewidzianychprzepisami prawa oraz podmiotów świadczących usługi na rzecz ADO, np. hostingowe lubIT. Państwa dane osobowe nie będą również przekazywane do państw trzecich luborganizacji międzynarodowych.
ADO informuje, że przysługuje Państwu prawo dostępu do danych, ich sprostowania,usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobecprzetwarzania danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego, a także prawo doprzenoszenia danych. Aby skorzystać z przysługujących Państwu praw, prosimy o kontaktna adres e-mail wskazany powyżej. W treści wiadomości prosimy o wskazanie treściżądania (np. chęć dostępu do danych).
Rybnik to miasto o rosnącym potencjale biznesowym, w którym lokalni przedsiębiorcy coraz częściej decydują się na profesjonalizację swojej działalności. Jeśli marzysz o stabilnym dochodzie i realizacji własnych pomysłów na biznes, warto postawić na narzędzia, które zabezpieczą Twoją markę już od pierwszych kroków. Jednym z nich jest rejestracja znaku towarowego – unikalnej nazwy i logo, które wyróżnią Twoją firmę na tle konkurencji. To pierwszy krok ku bezpiecznemu i trwałemu rozwojowi działalności gospodarczej w Rybniku.
Opłaty związane z rejestracją znaku towarowego w Polsce są przejrzyste i zależą od liczby klas towarowych lub usługowych, w których chcesz chronić swój znak. Dla firm z Rybnika podstawowa opłata za elektroniczne zgłoszenie znaku w Urzędzie Patentowym RP wynosi 400 PLN (lub 450 PLN w wersji papierowej) i obejmuje jedną klasę. Po pozytywnej decyzji, trzeba uiścić 400 PLN za 10-letnią ochronę oraz 90 PLN za publikację w Biuletynie Urzędu. Minimalny koszt rejestracji to więc 890 PLN. To nieduży wydatek, który może uchronić Twoją markę przed znacznie większymi stratami.
Procedura rejestracji znaku w Urzędzie Patentowym RP zwykle trwa od 6 do 8 miesięcy. Co ważne, ochrona rozpoczyna się już w dniu złożenia wniosku, co daje przedsiębiorcy realne zabezpieczenie jeszcze przed wydaniem decyzji. Dla rybnickich firm planujących ekspansję poza granice Polski warto rozważyć rejestrację znaku w EUIPO – urzędzie unijnym, który oferuje ochronę na terenie całej UE. Rejestracja trwa tam średnio 6 miesięcy, a dzięki opcji Fast Track można dodatkowo skrócić ten czas. Ochrona obowiązuje przez 10 lat i może być odnawiana.
Przedsiębiorcy z Rybnika mają pełną swobodę wyboru rodzaju znaku towarowego. Można zastrzec słowo, grafikę, kolor, dźwięk, a nawet formę przestrzenną. Najczęściej wybierane są jednak znaki słowne (nazwa firmy) oraz słowno-graficzne (logo). Znak słowny zapewnia szeroką ochronę niezależnie od formy graficznej, natomiast słowno-graficzny zabezpiecza konkretną identyfikację wizualną. Oba rodzaje można skutecznie komercjalizować – np. przez licencjonowanie. Po rejestracji nazwy lub logo firmy można również posługiwać się symbolem ®, który zwiększa prestiż marki i wzbudza zaufanie konsumentów.
Posiadanie zarejestrowanego znaku towarowego umożliwia skuteczne dochodzenie praw – zarówno przed sądem, jak i w postępowaniach administracyjnych. Firmy z Rybnika mogą dzięki temu przeciwdziałać plagiatom, podszywaniu się oraz nieuczciwej konkurencji. Rejestracja znaku towarowego to także możliwość blokowania nieautoryzowanych reklam, zabezpieczania domen internetowych i egzekwowania rekompensat finansowych. W czasach, gdy wiele działań marketingowych odbywa się w przestrzeni online, ochrona nazwy i logo firmy jest wręcz obowiązkowa.
Rybnik to miasto o sporym potencjale gospodarczym i innowacyjnych firmach, które szybko zdobywają uznanie na rynku. Dlatego nie zwlekaj z decyzją o rejestracji znaku towarowego. Już na początku działalności warto zabezpieczyć swoją nazwę i logo, by uniknąć nieprzyjemnych konsekwencji w przyszłości. Koszty rejestracji są niewielkie w porównaniu z korzyściami: silna pozycja na rynku, możliwość rozwoju, ochrona tożsamości marki oraz szansa na jej monetyzację. Skorzystaj z bezpłatnej weryfikacji znaku i dowiedz się, jak krok po kroku zabezpieczyć swoją firmę w Rybniku i poza nim.