-->
Zastrzegliśmy ponad 2300 znaków towarowych. Nie czekaj i Ty również ochroń swój znak już dziś!
Zapytaj o szczegóły terazTyle czasu potrzebujemy aby zweryfikować czy Twoja marka ma zdolność odróżniającą i można ją zastrzec w urzędzie patentowym.
Średnio tyle czasu potrzebujemy na opracowanie klasyfikacji znaku i przygotowanie wniosku do właściwego urzędu.
Tyle czasu trwa średnio procedura urzędowa, a my przez ten okres opiekujemy się sprawą na każdym etapie rejestracji w urzędzie.
Dowiedz się jak długo trwa zastrzeżenie znaku towarowego
Doradzamy w zakresie zastrzeżenia znaku, prowadzimy konsultacje telefoniczne i e-mailowe.
Weryfikujemy znak w bazach znaków towarowych: krajowej (UPRP), unijnej (EUIPO) i międzynarodowej (WIPO).
Opracowujemy wykaz towarów wg klasyfikacji nicejskiej, sporządzamy wniosek do UPRP, prowadzimy bieżący nadzór nad sprawą.
Opracowujemy wykaz towarów wg klasyfikacji nicejskiej, sporządzamy wniosek do EUIPO, prowadzimy bieżący nadzór nad sprawą.
Do cen świadczonych za nasze usługi należy doliczyć podatek VAT. Wysokość opłat urzędowych jest uzależniona od zakresu wnioskowanej ochrony. Minimalne opłaty wynoszą 450 PLN za zgłoszenie w Polsce oraz 850 EUR za zgłoszenie w UE.
Zarejestruj znak towarowy terazDołącz do naszych zadowolonych klientów
Poznaj opinie niektórych z naszych klientów
Chętnie odpowiemy na Twoje pytania
Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez BRANDELAW Marcin Setlak, NIP: 7381890884, w celu obsługi przesłanego zapytania i udzielenia odpowiedzi na nie. Przeczytaj jak przetwarzamy Twoje dane. Dowiedz się więcej na polityka prywatności.
Administratorem Państwa danych osobowych jest Marcin Setlak prowadzący działalnośćgospodarczą pod firmą BRANDELAW Marcin Setlak z siedzibą al. Warszawska 102, 20-824 Lublin, NIP 7381890884, REGON 362446190 (dalej jako: ADO), z którym możliwy jestkontakt pod adresem e-mail: [email protected].
Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na zapytanieskierowane za pośrednictwem formularza kontaktowego. Podanie adresu e-mail jestniezbędne dla udzielenia odpowiedzi na zadane pytanie. ADO będzie przetwarzał Państwaadres e-mail w oparciu o realizację prawnie uzasadnionego interesu ADO jakoadministratora danych, w postaci udzielenia odpowiedzi na złożone zapytanie, a zatem napodstawie art. 6 ust. 1 lit. f) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku zprzetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danychoraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalejRODO). Podanie imienia, nazwiska i numeru telefonu jest dobrowolne, a podając te danew formularzu wyrażają Państwo zgodę na ich wykorzystywanie.
ADO będzie przetwarzał Państwa dane przez okres niezbędny do udzielenia odpowiedzi, apo tym czasie w zakresie i przez okres niezbędny dla ustalenia, dochodzenia izabezpieczenia ewentualnych roszczeń, mogących mieć związek z komunikacją zużytkownikiem lub odpowiedzią na zapytanie skierowane za pośrednictwem formularzakontaktowego (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO).
Podanie danych jest dobrowolne, jednak brak adresu e-mail uniemożliwia uzyskanieodpowiedzi na pytanie skierowane za pośrednictwem formularza kontaktowego. ADOinformuje, że w oparciu o dane osobowe nie będą podejmowane decyzje w sposóbzautomatyzowany, nie będą one przedmiotem sprzedaży ani udostępniania podmiotomzewnętrznym, za wyjątkiem podmiotów i okoliczności ich ujawnienia przewidzianychprzepisami prawa oraz podmiotów świadczących usługi na rzecz ADO, np. hostingowe lubIT. Państwa dane osobowe nie będą również przekazywane do państw trzecich luborganizacji międzynarodowych.
ADO informuje, że przysługuje Państwu prawo dostępu do danych, ich sprostowania,usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobecprzetwarzania danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego, a także prawo doprzenoszenia danych. Aby skorzystać z przysługujących Państwu praw, prosimy o kontaktna adres e-mail wskazany powyżej. W treści wiadomości prosimy o wskazanie treściżądania (np. chęć dostępu do danych).
Tychy to jedno z najważniejszych miast przemysłowych Górnego Śląska, znane nie tylko z silnej pozycji sektora motoryzacyjnego, ale również z dynamicznego rozwoju usług, handlu i przedsiębiorczości. Jeśli prowadzisz działalność właśnie tutaj, rejestracja znaku towarowego – czyli nazwy firmy, logotypu, sloganu lub innego elementu identyfikującego Twoją markę – może stanowić fundament dalszego wzrostu. To skuteczny sposób na zabezpieczenie swojej pozycji rynkowej i nadanie firmie wiarygodności zarówno lokalnie, jak i ogólnopolsko.
Dla tyszan prowadzących działalność gospodarczą, procedura rejestracji znaku towarowego wiąże się z przewidywalnymi wydatkami. Zgłoszenie znaku elektronicznie do jednej klasy to koszt 400 PLN, natomiast wersja papierowa to 450 PLN. Po otrzymaniu decyzji o rejestracji, należy opłacić 400 PLN za 10-letnią ochronę oraz 90 PLN za publikację decyzji w biuletynie urzędowym. Minimalny koszt całej procedury to zatem 890 PLN. W przypadku zgłoszeń obejmujących więcej klas towarowych lub usługowych, należy doliczyć dodatkowe opłaty.
Przedsiębiorcy z Tychów, decydując się na rejestrację znaku w Urzędzie Patentowym RP, muszą liczyć się z czasem oczekiwania od 6 do 8 miesięcy. Warto jednak podkreślić, że ochrona działa już od dnia złożenia wniosku. Jeśli Twoja działalność obejmuje klientów zagranicznych lub planujesz ekspansję na rynki europejskie, opłacalnym rozwiązaniem może być rejestracja znaku w EUIPO. Pozwala to objąć ochroną całą Unię Europejską, zazwyczaj w ciągu ok. 6 miesięcy. Tryb „fast track” pozwala dodatkowo skrócić ten czas. Ochrona jest ważna przez 10 lat i można ją przedłużać bez ograniczeń.
Tyscy przedsiębiorcy mają szeroki wybór form znaków towarowych: słowne, słowno-graficzne, graficzne, dźwiękowe czy nawet przestrzenne. Najczęściej wybierane są znaki słowne (nazwa firmy) lub słowno-graficzne (nazwa z logo). To właśnie te formy najskuteczniej zabezpieczają markę i wpływają pozytywnie na jej rozpoznawalność. Symbol ®, który można stosować po rejestracji, wzmacnia wiarygodność firmy w oczach klientów i partnerów biznesowych. Co istotne, zarejestrowany znak może być sprzedany, dzierżawiony lub licencjonowany – zyskuje realną wartość majątkową.
Dzięki rejestracji znaku towarowego firmy z Tychów mogą skutecznie przeciwdziałać nieuczciwej konkurencji. Posiadając prawo ochronne, możesz dochodzić roszczeń w przypadku bezprawnego użycia Twojej nazwy czy logotypu. W dobie cyfrowej warto również pamiętać o ochronie marki w internecie – np. przed podszywającymi się reklamami czy nieautoryzowanym użyciem domeny. Chroniony znak wzmacnia markę i może pomóc w pozyskaniu klientów, inwestorów czy kontrahentów. To element strategii, który zwiększa stabilność i wartość firmy w dłuższej perspektywie.
Tychy, jako część rozwijającej się aglomeracji śląskiej, oferują przedsiębiorcom korzystne warunki do rozwoju. Silna infrastruktura przemysłowa, bliskość dużych rynków i zaplecze kadrowe sprzyjają prowadzeniu stabilnego biznesu. Jeśli planujesz działalność lub chcesz zabezpieczyć swoją dotychczasową pozycję, rejestracja znaku towarowego powinna być jednym z pierwszych kroków. To decyzja, która wzmacnia Twoją markę i daje realną ochronę prawną. Pamiętaj – lepiej chronić firmę zawczasu niż później walczyć o swoje prawa. Daj sobie szansę na spokojny rozwój w bezpiecznych warunkach.