fb
Zapytaj o szczegóły

Zastrzeżenie znaku towarowego

Zadzwoń:
883 222 282
powrót

Opinie i porady

Kto może zastrzec znak towarowy

Kto może zarejestrować znak towarowy?

Opinie i porady

W tym artykule opiszemy bliżej kto może zarejestrować znak towary i czy są jakieś specjalne wymogi dla podmiotów je zgłaszających. Dowiedz się więcej.

Po co badać znak towarowy przed rejestracją

Po co badać znak przed rejestracją?

Opinie i porady

Masz genialny pomysł nazwania swojej firmy lub na wyjątkowe logo, które będzie wyrózniać Twoją markę. Dlaczego rejestrację znaku towarowego powinno porzedzać badanie? Czy jest to w ogóle potrzebne? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w artykule. 

Jak chronić domenę internetową

Jak chronić domenę internetową?

Opinie i porady

Każdy projekt w interencie zaczyna się od domeny internetowej. Jeśli już znajdziesz tę najlepszą dla swojego biznesu, dowiedz się jak ją chronić przed naruszeniami ze strony podmiotów trzecich.

monitorowanie znaku towarowego

Po co monitorować zastrzeżony znak towarowy

Opinie i porady

Rejestracja znaku towarowego, to jedno z najskuteczniejszych narzędzi walki z naruszeniami nazwy czy logo Twojej firmy. Zastrzeżenie marki nie wystarczy. Sprawdź jak monitorować i korzystać z prawa ochronnego.

Analiza prawna marki

Analiza prawna marki

Opinie i porady

Z tego artykułu dowiesz się, czym jest analiza prawna marki, dlaczego warto ją wykonać oraz w jakich sytuacjach wskazane jest poddać Twoją markę pod audyt prawny. 

 Nazwa firmy a prawo

Poznaj siłę swojej marki – zobacz jakie masz szanse na jej ochronę

Opinie i porady

Jak stworzyć nazwę dla firmy, która będzie nie tylko atrakcyjna, ale też silna prawnie? Czym są znaki towarowe rodzajowe, opisowe, aluzyjne, arbitralne, fantazyjne i renomowane? Co sprawia, że dana nazwa jest silna prawnie?

Znak słowny czy słowno graficzny

Jak i co zarejestrować - nazwę czy logo firmy?

Opinie i porady

Znak towarowy słowny czy słowno-graficzny,oto jest pytanie. Jakie są różnice między najpopularniejszymi formami znaków? Który wariant rejestracji najlepiej się sprawdzi u Ciebie?  

Jak nazwać markę odzieżową

Jak stworzyć i chronić markę odzieżową?

Opinie i porady

Branża odzieżowa jest jedną z najprężniej rozwijających się gałęzi gospodarki. Dowiedz się jak skutecznie nazwać firmę modową i zastrzec znak towarowy w Urzędzie Patentowym.  



« 1 2 3 4 5 »

Zapytaj o zastrzeżenie znaku towarowego

Chętnie odpowiemy na Twoje pytania
Znaki towarowe - kancelaria
Marcin Setlak
Prawnik
Telefon883 222 282
Plane[email protected]
Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez BRANDELAW Marcin Setlak, NIP: 7381890884, w celu obsługi przesłanego zapytania i udzielenia odpowiedzi na nie.
Przeczytaj jak przetwarzamy
Twoje dane.

Administratorem Państwa danych osobowych jest Marcin Setlak prowadzący działalnośćgospodarczą pod firmą BRANDELAW Marcin Setlak z siedzibą al. Warszawska 102, 20-824 Lublin, NIP 7381890884, REGON 362446190 (dalej jako: ADO), z którym możliwy jestkontakt pod adresem e-mail: [email protected].

Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na zapytanieskierowane za pośrednictwem formularza kontaktowego. Podanie adresu e-mail jestniezbędne dla udzielenia odpowiedzi na zadane pytanie. ADO będzie przetwarzał Państwaadres e-mail w oparciu o realizację prawnie uzasadnionego interesu ADO jakoadministratora danych, w postaci udzielenia odpowiedzi na złożone zapytanie, a zatem napodstawie art. 6 ust. 1 lit. f) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku zprzetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danychoraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalejRODO). Podanie imienia, nazwiska i numeru telefonu jest dobrowolne, a podając te danew formularzu wyrażają Państwo zgodę na ich wykorzystywanie.

ADO będzie przetwarzał Państwa dane przez okres niezbędny do udzielenia odpowiedzi, apo tym czasie w zakresie i przez okres niezbędny dla ustalenia, dochodzenia izabezpieczenia ewentualnych roszczeń, mogących mieć związek z komunikacją zużytkownikiem lub odpowiedzią na zapytanie skierowane za pośrednictwem formularzakontaktowego (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO).

Podanie danych jest dobrowolne, jednak brak adresu e-mail uniemożliwia uzyskanieodpowiedzi na pytanie skierowane za pośrednictwem formularza kontaktowego. ADOinformuje, że w oparciu o dane osobowe nie będą podejmowane decyzje w sposóbzautomatyzowany, nie będą one przedmiotem sprzedaży ani udostępniania podmiotomzewnętrznym, za wyjątkiem podmiotów i okoliczności ich ujawnienia przewidzianychprzepisami prawa oraz podmiotów świadczących usługi na rzecz ADO, np. hostingowe lubIT. Państwa dane osobowe nie będą również przekazywane do państw trzecich luborganizacji międzynarodowych.

ADO informuje, że przysługuje Państwu prawo dostępu do danych, ich sprostowania,usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobecprzetwarzania danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego, a także prawo doprzenoszenia danych. Aby skorzystać z przysługujących Państwu praw, prosimy o kontaktna adres e-mail wskazany powyżej. W treści wiadomości prosimy o wskazanie treściżądania (np. chęć dostępu do danych).

Dowiedz się więcej na polityka prywatności.
powrót do góry
jak zastrzec nazwę firmy
f
facebook