fb
Zapytaj o szczegóły

Zastrzeżenie znaku towarowego

Zadzwoń:
883 222 282
powrót

Strefa marek Allegro: wszystko, co warto wiedzieć o tym programie

Opinie i porady

Coraz częściej kupujemy przez Internet. Do tego wygodnego rozwiązania przekonuje się z miesiąca na miesiąc większa liczba osób. Sprzedawcy przenoszą więc swoją działalność do sieci i szukają tam sposobów na przyciągnięcie klientów. Propozycją Allegro jest “Strefa Marek” - w tym artykule pokażemy Ci, na czym dokładnie to polega i w jaki sposób może się przydać w Twojej działalności.

Strefa Marek Allegro - co to właściwie jest?

Na Allegro kupić można praktycznie wszystko. Zarówno produkty nowe, oryginalne, jak i rzeczy używane. Strefa Marek to miejsce, które daje klientom gwarancję kupowania przedmiotów nowych, pochodzących ze sprawdzonych źródeł. Korzyści odnoszą jednak nie tylko klienci: sprzedawcy, którzy zdecydują się na przystąpienie do Strefy Marek Allegro, mogą korzystać ze specjalnych narzędzi promocyjnych oraz szerszych możliwości sprzedaży.

Konta uczestniczące w Strefie Marek Allegro oznaczone są nazwą “Oficjalny Sklep”, co znacząco podnosi ich wiarygodność w oczach klientów. Liczba marek, która korzysta z tego rozwiązania, zwiększa się z każdym dniem. Strefa Marek jest w pewien sposób internetową galerią handlową, w której można znaleźć produkty wielu znanych na świecie firm - między innymi Calvin Klein, Microsoft lub Wittchen.

Dlaczego Polacy coraz chętniej kupują w sklepach oficjalnych?

Moda na zakupy online stale przybiera na sile, a pojawienie się pandemii koronawirusa zdecydowanie ten proces przyspieszyło. Wygoda kupowania w sieci, możliwość porównania tysięcy różnych ofert, zakupy robione w zaciszu własnego domu i dostarczone pod same drzwi - to wszystko sprawia, że tradycyjne sklepy stają się mniej atrakcyjne. Osoby, które kupują online, nie chcą jednak rezygnować z jakości produktów. I choć niektórym nadal wydaje się, że kupowanie w Internecie nie daje żadnej gwarancji na to, że zakupimy oryginalny towar - wprowadzane przez znane serwisy sprzedażowe rozwiązania coraz częściej likwidują ten problem.

Portale, które weryfikują sprzedawców i poświadczają autentyczność i sprawdzone pochodzenie produktów z ich oferty cieszą się coraz większym zainteresowaniem. Zakupy online nie są już wcale marginalnym zjawiskiem - stanowią ważną część rynku sprzedażowego i w niczym nie są gorsze od zakupów stacjonarnych, w stacjonarnych sklepach. W związku z tym, konsumenci zaczęli wymagać od sklepów internetowych tego samego, co od sklepów tradycyjnych: wysokiej jakości, sprawnej obsługi oraz oryginalnych produktów. W sieci kupujemy dziś wszyscy: ci, którzy gustują w przedmiotach ekskluzywnych i drogich markach, robią to również. Strefa Marek Allegro jest odpowiedzią na pojawiające się na rynku potrzeby - zarówno sprzedających, jak i klientów.

Marka Allegro - polski fenomen internetowej sprzedaży

Francois Nuyts, prezes Allegro / materiały prasowe Allegro

Francois Nuyts, prezes Allegro / materiały prasowe Allegro

Przyglądając się rozwiązaniu, jakim jest Strefa Marek Allegro, nie sposób nie dostrzec podobieństwa do pewnych programów tworzonych przez zagraniczne portale sprzedażowe. Można tutaj wymienić chociażby Amazon, który już od ponad 10 lat pomaga w ochronie własności intelektualnej i walczy z podrabianymi produktami.

Być może wydaje Ci się, że polska marka Allegro nie może równać się z zagranicznymi gigantami sprzedaży. Jeśli tak jest, to prawdopodobnie zaskoczy Cię informacja o tym, że Allegro plasuje się w pierwszej dziesiątce największych sklepów e-commerce na świecie! Z Allegro korzysta około 60% mieszkańców Polski, a równorzędnymi konkurentami serwisu są platformy takie jak eBay, AliExpress lub Amazon. O tym, że Allegro jest największym w Polsce serwisem sprzedażowym, nie trzeba już chyba wspominać. Wszystko to decyduje o tym, że własne konto na Allegro to dla praktycznie każdego sprzedawcy absolutny “must have”. Sama obecność na platformie to jednak za mało: łatwo wtopić się w tłum setek kont o podobnym profilu, a w konsekwencji - pozostać zupełnie niezauważonym. Strefa Marek Allegro jest rozwiązaniem, które promuje profesjonalnych sprzedawców i sklepy oferujące najwyższą jakość produktów, pomagając im efektywnie pozyskiwać nowych klientów i zwiększając ich rozpoznawalność.

Korzyści z dołączenia do Strefy Marek Allegro

Jeśli zdecydujesz się na dołączenie do Strefy Marek Allegro, zyskasz możliwość korzystania z dodatkowych funkcji - które dostępne są jedynie dla członków tego programu. Wśród nich znajdują się:

Dołączenie do Strefy Marek jest poniekąd sposobem na uzyskanie statusu marki premium. Twój sklep będzie znacznie się wyróżniał na tle tego, co mogą klientom zaproponować zwykłe konta, a profesjonalna wizualna oprawa ofert sprzedaży zacznie wzbudzać zaufanie klientów. Założeniem serwisu Allegro jest bowiem to, by sklepy ze Strefy Marek stanowiły modelowy wzór dla pozostałych użytkowników.

Strefa Marek: co dokładnie oferuje Ci Allegro?

Przystąpienie do Strefy Marek otwiera Ci dostęp do szeregu korzyści, które nie są dostępne dla zwykłych użytkowników Allegro. Na co dokładnie można liczyć?

O wszystkich pojawiających się możliwościach, promocjach oraz szkoleniach Allegro będzie informowało Cię drogą mailową lub telefoniczną. Zyskasz więc nie tylko szansę na bardziej efektywną sprzedaż, nowych klientów i wyższe zyski - otrzymasz także możliwość zdobywania cennej wiedzy, która na pewno przyda Ci się podczas dalszego prowadzenia działalności.

Do czego jest zobowiązany członek Strefy Marek Allegro?

Program Strefa Marek jest umową obustronną - zobowiązania dotyczą nie tylko Alegro, ale również Ciebie. Przede wszystkim - będziesz musiał prowadzić swoją działalność w sposób, który nie narusza Regulaminu Allegro ani obowiązującego aktualnie prawa. Twoje działania nie mogą zakłócać działania serwisu ani utrudniać innym użytkownikom korzystania z niego. Jeśli w związku z tym, co robisz, pojawią się skargi osób trzecich, a Allegro uzna je za uzasadnione - powinieneś jak najszybciej rozwiązać problem.

By Twoja marka mogła rozpocząć działalność jako członek Strefy Marek Allegro, musi przejść przez proces wdrożenia technicznego Konta do Programu. Twoim obowiązkiem będzie również terminowe opłacanie comiesięcznych należności.

Dołączenie do Strefy Marek Allegro wymaga spełnienia szeregu wymagań. Twoje konto musi spełnić pewne określone standardy - nie tylko w momencie, w którym chcesz zostać członkiem programu, ale również przez cały okres uczestnictwa w nim. Konieczne jest więc zachowanie przyjętych standardów i stała troska o jakość usług oraz oferowanych produktów.

Strefa Marek: jak do niej dołączyć?

Czytając o tym, na czym polega Strefa Marek, nietrudno zauważyć, że to się po prostu opłaca. Jeśli zajmujesz się sprzedażą internetową, korzystając z serwisu Allegro, to prawdopodobnie zastanawiasz się, w jaki sposób możesz do niej dołączyć. Przedsiębiorcy, którzy są zainteresowani udziałem w tym programie, muszą spełnić pewne wymagania, z których najważniejsze to:

Jak należy to konkretnie rozumieć? Skupmy się na początek na pierwszym punkcie. W regulaminie programu Strefa Marek Allegro, w części opisującej warunki przystąpienia do programu, znajduje się następujący zapis:

“marka reprezentowana przez Partnera posiada zastrzeżony/e znak/i towarowy/e [słowny/e i/lub graficzny/e lub słowno-graficzny/e], co zostanie udokumentowane w ramach załączników do Załącznika nr 1 do Porozumienia”

Twoja marka musi więc posiadać zabezpieczone oznaczenie, zarejestrowane jako znak towarowy. O tym, w jaki sposób zarejestrować logotyp i na czym to polega przeczytasz w dalszej części tego tekstu.

Zgoda na wykorzystywanie przez grupę Allegro oznaczeń sprzedawcy jest natomiast definiowana w regulaminie w następujący sposób:

“Partner wyraża zgodę na użycie przez Grupę Allegro logotypów i nazw, wskazanych we Wzorze Zamówienia (bądź w późniejszych zawiadomieniach), w celu prowadzenia działań marketingowych i promocyjnych, dotyczących Strefy marek Allegro niezależnie od sposobu, rodzaju i formy jej prowadzenia, w tym w telewizji, Internecie, na plakatach wystawionych na widok publiczny.”

Jeśli chcesz przystąpić do Strefy Marek Allegro, musisz wyrazić zgodę na to, by Allegro mogło pokazać Twój logotyp, promując proponowane przez siebie rozwiązania. Nazwa Twojej marki może więc pojawić się na wiszącym w mieście plakacie, w internetowym spocie reklamowym lub w telewizji. Wielu przedsiębiorców chętnie przystaje na takie warunki, widząc w nich sposób na dodatkową, darmową promocję marki. Musisz jednak mieć na uwadze to, że nie będziesz miał wpływu na formę i treść tworzonych przez Allegro reklam.

Strefa Marek Allegro: ile to kosztuje i jak długo trwa?

Zgodnie z przedstawionym przez Allegro regulaminem, porozumienie ze sprzedawcą przystępującym do programu Strefy Marek zawierane jest na czas nieokreślony. Można je rozwiązać z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia, a informacja o tym musi być przesłana drugiej Stronie przy pomocy wiadomości e-mail.

Istnieją sytuacje, w których Allegro dopuszcza możliwość rozwiązania z Tobą umowy w trybie natychmiastowym. Może do tego dojść, jeżeli:

Ile kosztuje uczestnictwo w Strefie Marek Allegro? Jest to stała miesięczna opłata abonamentowa w wysokości około 200 PLN.

Czym jest znak towarowy?

Jeśli wybierasz się do sklepu z zamiarem zakupu artykułu produkowanego przez konkretną markę, to właśnie jej znak towarowy umożliwia ci dokonanie trafnego wyboru. Nazwa na etykiecie oraz logotyp sprawiają, że jesteś w stanie odróżnić jedną firmę od drugiej w sposób jednoznaczny i niebudzący wątpliwości. Znak towarowy musi spełniać dwa podstawowe założenia:

 

 

Oczywiście - znak towarowy musi być także zarejestrowany w odpowiednim urzędzie, a jego właściciel powinien posiadać potwierdzające ten fakt dokumenty.

Znak towarowy może mieć formę słowną, graficzną, słowno-graficzną - i wiele innych. W praktyce jednak większość przedsiębiorstw decyduje się właśnie na zastrzeżenie logo, grafiki lub nazwy.

Rejestracja znaku towarowego - na czym polega i jak jej dokonać?

Jeśli chcesz dołączyć do programu Strefa Marek Allegro, musisz zadbać o rejestrację swojego znaku towarowego w Urzędzie Patentowym. Taka rejestracja niesie za sobą wiele dodatkowych korzyści: jeśli więc zależy Ci na ochronie swojej marki przed nieuczciwymi działaniami konkurencji i podróbkami, to zdecydowanie powinieneś się na nią zdecydować. Jakie kroki należy w tym celu podjąć? Zgodnie z informacjami dostępnymi na stronie urzędu, sprawę można załatwić:

Procedura przyznawania prawa ochronnego na znak towarowy wygląda następująco:

Strefa Marek Allegro - czy znak towarowy musi być zarejestrowany na terenie Polski?

Regulamin programu Strefa Marek Allegro nie określa tego, gdzie musi być zarejestrowany znak towarowy. Wszystko zależy więc głównie od tego, na jakim terytorium prowadzisz, lub planujesz w przyszłości prowadzić swoją działalność. Jeśli Twoja firma sprzedaje jedynie w Polsce, to rejestracja w Urzędzie Patentowym RP będzie jak najbardziej odpowiednia. Jeżeli jednak masz w planach rozszerzenie działalności na inne kraje Unii Europejskiej - rozważ zastrzeżenie znaku towarowego na terenie całej UE. Dlaczego? Idzie za tym wiele korzyści.

Jeśli Twój znak towarowy zostanie zastrzeżony na terenie UE, to ochrona Twojej marki obejmować będzie wszystkie państwa członkowskie UE. Jeśli dodatkowo uruchomisz monitoring swojego znaku towarowego, będziesz zawsze informowany o próbach rejestracji podobnych znaków przez inne podmioty. Umożliwi Ci to szybką reakcję i - jeśli okaże się to uzasadnione - natychmiastowe złożenie sprzeciwu. Pamiętaj, że, ani Urząd Patentowy RP ani EUIPO nie udzielają takich informacji, co sprawia, że bez uruchomionej usługi monitorowania znaku, zauważenie nieuczciwych działań konkurencji staje się trudniejsze. Rejestrując swój znak towarowy na terenie Unii Europejskiej zapobiegasz też sytuacji, w której zagraniczni przedsiębiorcy rejestrują w swoim kraju znak łudząco podobny, lub wręcz praktycznie identyczny. Być może za jakiś czas Twoja niewielka firma zwiększy produkcję, zacznie docierać do coraz szerszego grona konsumentów - i zapragniesz sprzedawać również w innych państwach? Z pewnością chciałbyś wtedy uniknąć nieprzyjemnej niespodzianki w postaci odkrycia tego, że Twoim logotypem posługuje się już inna marka. Rejestracja w UE umożliwia także przystąpienie do programu Amazon Brand Registry, który daje podobne korzyści jak program na Allegro.

Sprzedaż na Allegro a własny sklep internetowy

Jeśli dopiero planujesz wejście na rynek e-commerce, to niewątpliwie staniesz przed dylematem - własny sklep internetowy czy konto na portalu Allegro? Nie da się jednoznacznie odpowiedzieć na to pytanie, ponieważ każda sytuacja jest nieco inna - ale powinieneś wiedzieć o tym, że sprzedaż na Allegro ma wiele istotnych plusów.

Po pierwsze - Allegro znają praktycznie wszyscy. Nawet klienci, którzy planują dokonać zakupu w innym miejscu, prawdopodobnie i tak sprawdzą cenę danego produktu na tym właśnie portalu. Swój sklep będziesz musiał intensywnie promować, by kupujący mogli w ogóle dowiedzieć się o jego istnieniu: Allegro jest gotową bazą potencjalnych klientów. Wiele osób wyświetli Twoje oferty nawet zupełnie przypadkowo. Serwis udostępnia szereg opcji, które pomogą Ci w skutecznej reklamie i promocji. Własny sklep daje większe możliwości robienia wszystkiego “po swojemu”, ale musisz mieć świadomość tego, że początki mogą być trudne. Pewnym kompromisem jest rozwijanie jednocześnie kanału na Allegro oraz własnego e-sklepu.

Wartość rynku handlu e-commerce stale wzrasta - zarówno w Polsce, jak i za granicą. Sprzedaż w sieci staje się coraz bardziej opłacalna, a dzięki dedykowanym przedsiębiorcom rozwiązaniom - takim, jak na przykład Allegro Strefa Marek - można uzyskać naprawdę zadowalające zyski i przyciągnąć wielu nowych klientów. Kupujący przykładają coraz większą uwagę do tego, by kupować produkty oryginalne, pochodzące ze zweryfikowanych źródeł. Dołączając do Strefy Marek Allegro zyskujesz możliwość personalizacji ofert, wsparcie doradców i korzystną obsługę sprzedaży.

Jeśli potrzebujesz profesjonalnego wsparcia lub porady przy rejestracji znaku towarowego, chcesz zrobić to szybko i sprawnie - skontaktuj się z nami i zobacz, co możemy dla Ciebie zrobić! Chętnie pomożemy Ci zadbać o to, żebyś mógł sprzedawać na Allegro coraz skuteczniej.

Często zadawane pytania

Co to jest Stefa Marek na platformie Allegro?

Jest to funkcjonalność portalu, gdzie marki prezentują swoje towary i produkty. Miejsce to pozwala na dotarcie do grupy klientów, którzy cenią sobie jakość i oryginalność kupowanego towaru. Klient dokonując zakupu na platformie ma pewność, że otrzymał produkt nowy i zna jego pochodzenie. 

Jakie korzyści przynosi przystąpienie do Stefy Marek?

Przystąpienie do Strefy Marek umożliwia firmie korzystania ze specjalnych narzędzi promocyjnych. Firmy, które przystąpiły do Strefy są oznaczane jako "Oficjalny Sklep" co podnosi ich wiarygodność i rangę firmy nawet już na początku swojej działalności. 

Co zapewnia Stefa Marek?

Jeżeli Twoje konto jest oznaczone jako "Oficjalny Sklep" zaznaczenie to pojawia się przy każdej Twojej ofercie. Przydzielony przez platformę opiekun pomoże Ci wdrożyć markę do programu. Dzięki temu, że Twój sklep dołączy do Strefy Marek, będziesz mógł korzystać z dodatkowych nagłówków i zakładek, co wyróżni Cię na platformie. Strefa Marek zapewnia też sprzedającym stałe wsparcie i pomoc w promowaniu firmy na platformie. Daje również możliwość uczestniczenia w szkoleniach, warsztatach a także w akcjach promocyjnych, które mają na celu zwiększyć zauważalność Twoich produktów. 

Czy warto jest mieć konto na Allegro?

Posiadanie konta na platformie Allegro daje wiele korzyści dla sprzedających jak i dla kupujących. W dobie XXI wieku sprzedaż internetowa jest ważna zarazie dla jednych jak i drugich. Platforma zapewnia kupującym całodobowy dostęp do bardzo szerokiej gamy produktów, które można kupić nie wychodząc z domu. Dla sprzedających, Allegro zapewnia możliwość dotarcia do odbiorców, którzy coraz częściej sięgają po towary kupowane przez Internet. 

Co należy robić aby sprzedać na Allegro?

Aby zacząć sprzedawać na Allegro i być członkiem Strefy Marek Twoje konto musi spełniać określone standardy już w momencie przystąpienia do grupy jak również w późniejszym funkcjonowaniu na platformie. Warunkiem, który musi być spełniony aby należeć do Strefy Marek jest obowiązek posiadania zastrzeżonego znaku towarowego. 

Co wybrać sprzedaż na Allegro czy we własnym sklepie internetowym?

Jedna i druga opcja jest odpowiednia, ale zależy od wielu czynników. Przy wyborze należy jednak pamiętać, że Allegro znają praktycznie wszyscy i jeżeli jakiegoś produktu szukają wybierają właśnie zakupy na tej platformie. Posiada ona już swoją bazę klientów, którzy docelowo mogą być Twoimi klientami. Mając swój własny sklep internetowy będziesz musiał więcej czasu poświęcić na zdobycie klienta, ale dzięki temu znajomość Twojej marki będzie z czasem na pewno większa.

Zobacz również:

Ochrona znaku towarowego w Unii EuropejskiejPo co badać znak przed rejestracją?Naruszenia znaku towarowego i sposoby ochrony przed nimiCo to jest klasyfikacja towarów i usług?Badanie zdolności ochronnej znakiZastrzeżenie nazwy i logo firmyZastrzeżenie nazwy i logo produktuDostosowanie znaku do rejestracjiMonitoring znaku towarowego

 

Pomagam obniżyć opłaty urzędowe
aż o 75%!

Znaki towarowe - kancelaria
Marcin Setlak
Prawnik
Telefon883 222 282
Plane[email protected]

Zapytaj o zastrzeżenie znaku towarowego

Chętnie odpowiemy na Twoje pytania
Znaki towarowe - kancelaria
Marcin Setlak
Prawnik
Telefon883 222 282
Plane[email protected]
Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez BRANDELAW Marcin Setlak, NIP: 7381890884, w celu obsługi przesłanego zapytania i udzielenia odpowiedzi na nie.
Przeczytaj jak przetwarzamy
Twoje dane.

Administratorem Państwa danych osobowych jest Marcin Setlak prowadzący działalnośćgospodarczą pod firmą BRANDELAW Marcin Setlak z siedzibą al. Warszawska 102, 20-824 Lublin, NIP 7381890884, REGON 362446190 (dalej jako: ADO), z którym możliwy jestkontakt pod adresem e-mail: [email protected].

Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na zapytanieskierowane za pośrednictwem formularza kontaktowego. Podanie adresu e-mail jestniezbędne dla udzielenia odpowiedzi na zadane pytanie. ADO będzie przetwarzał Państwaadres e-mail w oparciu o realizację prawnie uzasadnionego interesu ADO jakoadministratora danych, w postaci udzielenia odpowiedzi na złożone zapytanie, a zatem napodstawie art. 6 ust. 1 lit. f) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku zprzetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danychoraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalejRODO). Podanie imienia, nazwiska i numeru telefonu jest dobrowolne, a podając te danew formularzu wyrażają Państwo zgodę na ich wykorzystywanie.

ADO będzie przetwarzał Państwa dane przez okres niezbędny do udzielenia odpowiedzi, apo tym czasie w zakresie i przez okres niezbędny dla ustalenia, dochodzenia izabezpieczenia ewentualnych roszczeń, mogących mieć związek z komunikacją zużytkownikiem lub odpowiedzią na zapytanie skierowane za pośrednictwem formularzakontaktowego (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO).

Podanie danych jest dobrowolne, jednak brak adresu e-mail uniemożliwia uzyskanieodpowiedzi na pytanie skierowane za pośrednictwem formularza kontaktowego. ADOinformuje, że w oparciu o dane osobowe nie będą podejmowane decyzje w sposóbzautomatyzowany, nie będą one przedmiotem sprzedaży ani udostępniania podmiotomzewnętrznym, za wyjątkiem podmiotów i okoliczności ich ujawnienia przewidzianychprzepisami prawa oraz podmiotów świadczących usługi na rzecz ADO, np. hostingowe lubIT. Państwa dane osobowe nie będą również przekazywane do państw trzecich luborganizacji międzynarodowych.

ADO informuje, że przysługuje Państwu prawo dostępu do danych, ich sprostowania,usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobecprzetwarzania danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego, a także prawo doprzenoszenia danych. Aby skorzystać z przysługujących Państwu praw, prosimy o kontaktna adres e-mail wskazany powyżej. W treści wiadomości prosimy o wskazanie treściżądania (np. chęć dostępu do danych).

Dowiedz się więcej na polityka prywatności.

Pobierz darmowy e-book

Pamiętaj, drukuj tylko to co konieczne - chrońmy lasy!

praktyczne porady dotyczące rejestracji znaków towarowych

prosty, zrozumiały język

konkretne przykłady

Ebook 10 zagadnień prawnych które musisz znać

Poznaj 10 zagadnień prawnych, które powinieneś znać, jeśli prowadzisz firmę lub myślisz o jej założeniu.

Dowiesz się m.in. jak chronić nazwę, logo oraz domenę internetową.

Twoje dane będą przetwarzane przez BRANDELAW Marcin Setlak, NIP: 7381890884, w celu marketingu produktów i usług BRANDELAW oraz dystrybucji materiałów informacyjnych i promocyjnych, na podstawie zgody. Przeczytaj jak przetwarzamy
Twoje dane.

Administratorem Państwa danych osobowych jest Marcin Setlak prowadzący działalność gospodarczą pod firmą BRANDELAW Marcin Setlak z siedzibą al. Warszawska 102, 20-824 Lublin, NIP 7381890884, REGON 362446190 (dalej jako: ADO), z którym możliwy jest kontakt pod adresem e-mail: [email protected].

Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu marketingu produktów i usług BRANDELAW oraz dystrybucji materiałów informacyjnych i promocyjnych, na podstawie Państwa zgody - art. 6 ust. 1 lit. a) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danychoraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). By móc otrzymywać materiały marketingowo-informacyjne na podany w formularzu adres e-maillub numer telefonu, zgodnie z przepisami ustawy o świadczeniu usług drogą elektronicznąoraz ustawy Prawo telekomunikacyjne, potrzebujemy dodatkowej zgody wynikającej właśnie z tych przepisów. Brak wyrażenia tej zgody uniemożliwia otrzymywanie informacjina podany adres e-mail lub numer telefonu.

Państwa dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonych zgód lub doczasu zaprzestania świadczenia usług w formie newsletter. Aby wycofać zgody prosimy okontakt z BRANDELAW Marcin Setlak na adres e-mail wskazany powyżej. Odbiorcy, którym mogą być ujawnione Państwa dane są podmiotami, z którymi ADO zawarł umowę na świadczenie usług serwisowych systemów informatycznych. Nie będą one również udostępniane innym odbiorcom zewnętrznym ani przekazywane do państwtrzecich czy organizacji międzynarodowych. W oparciu o Państwa dane nie dokonujemy profilowania, nie podlegają one również procesom podejmowania decyzji w sposób zautomatyzowany.

Mają Państwo prawo do dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania,usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz prawo do przenoszenia danych.Mają Państwo również prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych jeżeli uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych przez BRANDELAW narusza przepisy RODO. Mają Państwo również prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie, przy czym wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Aby skorzystać z przysługujących Państwu praw, prosimy o kontakt na adres e-mail wskazany powyżej. W treści wiadomości prosimy o wskazanie treści żądania (np. chęć dostępu do danych).Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, niemniej bez ich podania niebędzie możliwe przekazywanie Newslettera. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych przez BRANDELAW w Polityce Prywatności serwisów BRANDELAW: https://brandelaw.pl/polityka-prywatnosci.html.

Dowiedz się więcej na polityka prywatności.
powrót do góry
jak zastrzec nazwę firmy
f
facebook